Forum zonder onderwerp
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

whatcha think?

2 plaatsers

Ga naar beneden

whatcha think? Empty whatcha think?

Bericht van LipsLikeSugar ma okt 11, 2010 7:51 pm

Een aantal mensen vertelde mij al dat ik een boek moet schrijven, omdat ik volgens hen goed kan schrijven.

het probleem is, Ik kan alleen in Fanfic schrijven en word wil ook nog wel eens problemen opleveren maar die mensen vinden dat ik dan moet doen alsof ik een Fanfic schrijf en ik heb denk ik wel een ideetje. en nu wil ik jullie mening weten. Razz Embarassed

Cheroney is een jonge vrouw van 22 jaar. Met een licht getinte huid die ze van haar vaders kant van de familie heeft gecombineerd met haar blauwgroene ogen en lichtbruine krullen word ze vaak gezien als een mooie vrouw. Met een bekende voetballer als vader en journaliste als moeder heeft Cheroney en haar zusjes het nooit slecht gehad thuis. Maar door haar eigen onzekerheid heeft ze haar eigen droom nooit durfen waarmaken of zelfs maar uit te spreken. Als ze op een avondje stappen met haar vriendinnen Delano ontmoet vind ze hem eerst maar een vreemde en nare jongen, vooral als hij haar niet met rust wilt laten. Wat ze niet beseft is dat hij waarschijnlijk de enige is die kan helpen haar droom waar te maken.

so Embarassed whatcha think? Embarassed
LipsLikeSugar
LipsLikeSugar

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 11-10-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Uitgeest

http://twitter.com/#!/Jolanda_selie

Terug naar boven Ga naar beneden

whatcha think? Empty Re: whatcha think?

Bericht van Assassin ma okt 11, 2010 7:59 pm

Hm, ik vind het wel een leuk idee, ga er vast aan schrijven, maak een proloog enzo.
Assassin
Assassin
Admin

Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 11-10-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Purmerend

https://forumzonderonderwerp.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum